sluiten

Klachtenregeling bij Zorggroep Gelders Rivierenland

We willen graag dat u tevreden bent over de zorg, behandeling en begeleiding in uw huisartspraktijk en bij onze partners. Heeft u een klacht? Laat het ons weten. Zo kunnen we samen de zorg verder verbeteren. Het is verstandig om een gesprek aan te gaan met uw huisarts, praktijkondersteuner of andere zorgverlener.

Klachtenbrief

Vindt u het lastig om met de zorgverlener te bespreken waarover u niet tevreden bent? Of levert het gesprek niet het gewenste resultaat op? Dan kunt u een klacht indienen bij Zorggroep Gelders Rivierenland. Uw huisarts is hierbij aangesloten. Schrijf een brief of email en zet daarin:

  • Uw naam, adres en telefoonnummer
  • Een korte omschrijving van de zaken of de gebeurtenis waarover u niet tevreden bent
  • De naam van de persoon waarover u de klacht indient (bijvoorbeeld uw huisarts, andere zorgverlener of organisatie)
  • De datum en de plaats: wanneer en waar vond de gebeurtenis plaats?


Stuur uw brief dan naar:
Zorggroep Gelders Rivierenland
t.a.v. het secretariaat
Heuningstraat 9
4051 CA Ochten

U kunt uw email sturen naar:
[email protected]

Stichting Klachten en Geschillen Eerstelijnszorg

Komt u er niet uit met de zorggroep? Dan kunt u een schriftelijke klacht indienen of advies vragen bij de Stichting Klachten en Geschillen Eerstelijnszorg (SKGE). Alle huisartspraktijken en de zorggroep zijn aangesloten bij deze stichting. Kijk op www.skge.nl voor meer informatie. Daar vindt u ook het klachtenreglement. Stuur uw brief naar:
Stichting Klachten en Geschillen Eerstelijnszorg (SKGE)
Postbus 8018
5601 KA Eindhoven
U kunt ook een e-mail sturen naar [email protected]. Of bel 088 0229100.